- Menu BIP
- AKTY PRAWNE
- Zarządzenia Kierownika Urzędu
Zarządzenie Nr 120.12.2017 Burmistrza Leśnicy z dnia 08 listopada 2017 r. zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia procedur kontroli zarządczej w Urzędzie Miejskim w Leśnicy
Zarządzenie Nr 120.12.2017
Burmistrza Leśnicy
z dnia 08 listopada 2017 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia procedur kontroli zarządczej w Urzędzie Miejskim w Leśnicy
Na podstawie art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1875) w związku z art. 68 i 69 ust. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1870 z późn. zm.) zarządza się, co następuje:
§ 1. W Zarządzeniu Nr 120.4.2011 Burmistrza Leśnicy z dnia 01 lutego 2014 r. w sprawie ustalenia procedur kontroli zarządczej w Urzędzie Miejskim w Leśnicy zmienionego Zarządzeniem Nr 120.9.2011 Burmistrza Leśnicy z dnia 06 czerwca 2011 r., Zarządzeniem Nr 120.27.2012 Burmistrza Leśnicy z dnia 28 grudnia 2012 r. oraz Zarządzeniem Nr 120.7.2014 Burmistrza Leśnicy z dnia 01 września 2014r., załącznik nr 1 otrzymuje brzmienie jak w załączniku do niniejszego zarządzenia.
§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.
Burmistrz Leśnicy
/-/ Łukasz Jastrzembski
Załącznik nr 1 do Zarządzenia
Nr 120.12.2017 Burmistrza Leśnicy
z dnia 08 listopada 2017 r.
Zasady udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro
- Wydatki ponoszone w ramach zamówień, których wartość szacunkowa nie przekracza równowartości kwoty 30 000 euro (netto), powinny być dokonywane w sposób celowy i oszczędny, z zachowaniem zasad należytej staranności i uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów.
- Wartość szacunkowa zamówienia ustala pracownik odpowiedzialny merytorycznie.
- Przy dokonywaniu zamówienia do kwoty brutto 5.000 zł należy przeprowadzić analizę rynku poprzez sprawdzenie ceny u potencjalnych sprzedawców/wykonawców.
- Przy dokonywaniu zamówienia powyżej 5.000 zł do kwoty brutto 50.000 zł należy przeprowadzić analizę rynku poprzez sprawdzenie ceny u potencjalnych sprzedawców/wykonawców;
z przeprowadzonej analizy pracownik odpowiedzialny merytorycznie sporządza notatkę służbową.
- Przy dokonywaniu zamówień powyżej kwoty brutto 50.000 zł należy zrobić rozeznanie rynkowej w formie pisemnej.
- Udzielenie zamówienia, którego wartość jest równa lub przekracza kwotę 5.000 zł brutto, powinno być dokonane w formie pisemnej umowy.
- Zasad powyżej wskazanych nie stosuje się do zamówień usług pocztowych realizowanych przez operatora wyznaczonego do świadczenia usług pocztowych powszechnych w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe.