Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

OGŁOSZENIE Burmistrza Leśnicy z dnia 10 stycznia 2025 r. w sprawie zatrudnienia pracownika na zastępstwo w Urzędzie Miejskim w Leśnicy

OGŁOSZENIE  Burmistrza Leśnicy

z dnia 10 stycznia 2025 r.

w sprawie zatrudnienia pracownika na zastępstwo

 w Urzędzie Miejskim w Leśnicy

przy ul. 1 Maja 9, 47 – 150 Leśnica

 

 

Urząd Miejski w Leśnicy poszukuje pracownika do pracy w Referacie Infrastruktury Komunalnej w ramach zatrudnienia na czas określony w celu zastępstwa urzędnika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności

 

Wymiar czasu pracy: pełny etat

 

 

1. Wymagania niezbędne:

    a. wykształcenie: średnie lub wyższe

    b. obywatelstwo polskie,

    c. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

    d. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo skarbowe,

    e. prawo jazdy kat. B,

    f. obsługa komputera oraz urządzeń biurowych.

 

2. Wymagania dodatkowe:

    a. umiejętność sprawnej organizacji pracy oraz pracy w zespole,

 

    b. sumienne, sprawne, terminowe i bezstronne wykonywanie zadań, dyspozycyjność,

        odpowiedzialność, zachowanie uprzejmości i życzliwości w kontaktach

        ze zwierzchnikami, współpracownikami i w kontaktach z klientami,

    c. oczekiwane podjęcie pracy od dnia 10 lutego 2025 r.

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

   1) realizacja zadań w zakresie działalności gospodarczej;

   2) realizacja zadań z zakresu utrzymania czystości i porządku publicznego, a w szczególności:

  1. prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych w celu kontroli częstotliwości ich opróżniania oraz w celu opracowania planu rozwoju sieci kanalizacyjnej i przydomowych oczyszczalni ścieków w celu kontroli częstotliwości i sposobu pozbywania się komunalnych osadów ściekowych oraz w celu opracowania planu rozwoju sieci kanalizacyjnej,
  2. sprawowanie nadzoru nad realizacją obowiązków właścicieli nieruchomości w zakresie utrzymania czystości i porządku,
  3. wydawanie zezwoleń na prowadzenie przez przedsiębiorców działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych;

   3) prowadzenie spraw z zakresu oświetlenia ulicznego, w tym miedzy innymi prowadzenie

       inwentaryzacji oświetlenia ulicznego, nanoszenie na mapę;

   4) koordynacja zadań związanych z transportem publicznym;

   5) ustalanie opłaty adiacenckiej, w związku ze stworzeniem warunków do podłączenia 

       nieruchomości do poszczególnych urządzeń infrastruktury technicznej albo

       po stworzeniu warunków do korzystania z wybudowanej drogi;

   6) realizacja innych zadań związanych z funkcjonowaniem stanowiska pracy.

 

4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

   1) umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego

       usprawiedliwionej nieobecności w pracy,

   2) praca w budynku Urzędu Miejskiego w Leśnicy przy ul. 1 Maja 9, pierwsze piętro (brak

       windy, ciągi komunikacyjne nie dostosowane do poruszania się wózkiem inwalidzkim,

       w pomieszczeniu biurowym dojścia, przejścia oraz przestrzeń dla stanowiska pracy nie są

       dostosowane dla wózków inwalidzkich), w pełnym wymiarze czasu pracy. Stanowisko

       pracy związane z obsługą monitora ekranowego i obsługą klienta.

 

5. Wymagane dokumenty:

    a. list motywacyjny i życiorys zawodowy (CV),

    b. kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,

    c. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,

    d. kserokopie dotychczasowych świadectw pracy,

    e. kserokopie potwierdzające odbyte praktyki, staże,

    f. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,

    g. oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada pełną zdolność do czynności

        prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

    h. oświadczenie o następującej treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”,

 

    i. dokument potwierdzający niepełnosprawność*).

 

Wymagane dokumenty należy składać w Urzędzie Miejskim w Leśnicy przy ul. 1 Maja 9,
47 – 150 Leśnica, pokój nr 107 z dopiskiem: Dotyczy zatrudnienia na czas określony w celu zastępstwa pracownika lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres w terminie do dnia 21 stycznia 2025 r. do godz. 15.00.

 

 

Dane osobowe kandydata na stanowisko będą przetwarzane na podstawie obowiązujących aktów prawnych.

Jednocześnie informujemy, iż Administratorem danych osobowych pozyskanych w procesie rekrutacji jest Urząd Miejski w Leśnicy, ul. 1 Maja 9, 47-150 Leśnica.

Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych kandydatów za pomocą poczty elektronicznej:

Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych przez Urząd Miejski w Leśnicy można znaleźć na stronie urzędu: http://bip.lesnica.pl/5326/2337/dane-osobowe.html

 

 

*) w przypadku osób niepełnosprawnych

 

 

Leśnica, 2025 – 01 – 10

PDFOGŁOSZENIE? Burmistrza Leśnicy z dnia 10 stycznia 2025 r. w sprawie zatrudnienia pracownika na zastępstwo ?w Urzędzie Miejskim w Leśnicy.pdf (1,57MB)