OGŁOSZENIE Burmistrza Leśnicy z dnia 10 stycznia 2025 r. w sprawie zatrudnienia pracownika na zastępstwo w Urzędzie Miejskim w Leśnicy
OGŁOSZENIE Burmistrza Leśnicy
z dnia 10 stycznia 2025 r.
w sprawie zatrudnienia pracownika na zastępstwo
w Urzędzie Miejskim w Leśnicy
przy ul. 1 Maja 9, 47 – 150 Leśnica
Urząd Miejski w Leśnicy poszukuje pracownika do pracy w Referacie Infrastruktury Komunalnej w ramach zatrudnienia na czas określony w celu zastępstwa urzędnika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności
Wymiar czasu pracy: pełny etat
1. Wymagania niezbędne:
a. wykształcenie: średnie lub wyższe
b. obywatelstwo polskie,
c. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
d. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo skarbowe,
e. prawo jazdy kat. B,
f. obsługa komputera oraz urządzeń biurowych.
2. Wymagania dodatkowe:
a. umiejętność sprawnej organizacji pracy oraz pracy w zespole,
b. sumienne, sprawne, terminowe i bezstronne wykonywanie zadań, dyspozycyjność,
odpowiedzialność, zachowanie uprzejmości i życzliwości w kontaktach
ze zwierzchnikami, współpracownikami i w kontaktach z klientami,
c. oczekiwane podjęcie pracy od dnia 10 lutego 2025 r.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) realizacja zadań w zakresie działalności gospodarczej;
2) realizacja zadań z zakresu utrzymania czystości i porządku publicznego, a w szczególności:
- prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych w celu kontroli częstotliwości ich opróżniania oraz w celu opracowania planu rozwoju sieci kanalizacyjnej i przydomowych oczyszczalni ścieków w celu kontroli częstotliwości i sposobu pozbywania się komunalnych osadów ściekowych oraz w celu opracowania planu rozwoju sieci kanalizacyjnej,
- sprawowanie nadzoru nad realizacją obowiązków właścicieli nieruchomości w zakresie utrzymania czystości i porządku,
- wydawanie zezwoleń na prowadzenie przez przedsiębiorców działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych;
3) prowadzenie spraw z zakresu oświetlenia ulicznego, w tym miedzy innymi prowadzenie
inwentaryzacji oświetlenia ulicznego, nanoszenie na mapę;
4) koordynacja zadań związanych z transportem publicznym;
5) ustalanie opłaty adiacenckiej, w związku ze stworzeniem warunków do podłączenia
nieruchomości do poszczególnych urządzeń infrastruktury technicznej albo
po stworzeniu warunków do korzystania z wybudowanej drogi;
6) realizacja innych zadań związanych z funkcjonowaniem stanowiska pracy.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego
usprawiedliwionej nieobecności w pracy,
2) praca w budynku Urzędu Miejskiego w Leśnicy przy ul. 1 Maja 9, pierwsze piętro (brak
windy, ciągi komunikacyjne nie dostosowane do poruszania się wózkiem inwalidzkim,
w pomieszczeniu biurowym dojścia, przejścia oraz przestrzeń dla stanowiska pracy nie są
dostosowane dla wózków inwalidzkich), w pełnym wymiarze czasu pracy. Stanowisko
pracy związane z obsługą monitora ekranowego i obsługą klienta.
5. Wymagane dokumenty:
a. list motywacyjny i życiorys zawodowy (CV),
b. kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
c. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
d. kserokopie dotychczasowych świadectw pracy,
e. kserokopie potwierdzające odbyte praktyki, staże,
f. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
g. oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada pełną zdolność do czynności
prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
h. oświadczenie o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”,
i. dokument potwierdzający niepełnosprawność*).
Wymagane dokumenty należy składać w Urzędzie Miejskim w Leśnicy przy ul. 1 Maja 9,
47 – 150 Leśnica, pokój nr 107 z dopiskiem: Dotyczy zatrudnienia na czas określony w celu zastępstwa pracownika lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres w terminie do dnia 21 stycznia 2025 r. do godz. 15.00.
Dane osobowe kandydata na stanowisko będą przetwarzane na podstawie obowiązujących aktów prawnych.
Jednocześnie informujemy, iż Administratorem danych osobowych pozyskanych w procesie rekrutacji jest Urząd Miejski w Leśnicy, ul. 1 Maja 9, 47-150 Leśnica.
Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych kandydatów za pomocą poczty elektronicznej:
Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych przez Urząd Miejski w Leśnicy można znaleźć na stronie urzędu: http://bip.lesnica.pl/5326/2337/dane-osobowe.html
*) w przypadku osób niepełnosprawnych
Leśnica, 2025 – 01 – 10