Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

OGŁOSZENIE NR 210.1.2024 Burmistrza Leśnicy z dnia 10 października 2024 r. w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Leśnicy przy ul. 1 Maja 9, 47 – 150 Leśnica Podinspektor w Referacie Rolnictwa, Ekologii i Gospodarki Nieruchomościami

OGŁOSZENIE  NR  210.1.2024

Burmistrza Leśnicy

z dnia 10 października 2024 r.

w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Leśnicy

przy ul. 1 Maja 9, 47 – 150 Leśnica

 

 

Podinspektor w Referacie Rolnictwa, Ekologii

i Gospodarki Nieruchomościami

 

 

Wymiar czasu pracy: pełny etat

 

 

1. Wymagania niezbędne:

    a. wykształcenie: wyższe lub średnie (w przypadku wykształcenia średniego wymagany

        staż pracy minimum 3 lata),

        preferowane kierunki: administracja, ochrona środowiska, inżynieria środowiska,

         energetyka, rolnictwo,

    b. obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust.2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.

        o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135),

    c. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

    d. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo skarbowe,

    e. prawo jazdy kat. B,

    f. nieposzlakowana opinia.

 

2. Wymagania dodatkowe:

    a. znajomość następujących aktów prawnych:

       - ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1465),

       - ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2024 r. poz. 54

         z późn. zm.),

       - ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 z późn. zm.),

       - ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz

         o centralnej ewidencji emisyjności budynków (Dz. U. z 2024 r. poz. 1446 z późn. zm.),

 

    b. sumienne, sprawne, terminowe i bezstronne wykonywanie zadań, dyspozycyjność,

        odpowiedzialność, zachowanie uprzejmości i życzliwości w kontaktach

        ze zwierzchnikami, współpracownikami i w kontaktach z klientami,

    c. umiejętność sprawnej organizacji pracy oraz pracy w zespole,

    d. znajomość unijnych oraz krajowych programów wsparcia,

    e. oczekiwane podjęcie pracy od dnia 1 stycznia 2025 r.

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1) realizacja zadań w zakresie ochrony powietrza i gospodarki niskoemisyjnej,

    a w szczególności:

  1. pełnienie funkcji Koordynatora ds. Programu Ochrony Powietrza,
  2. prowadzenie punktu konsultacyjno-informacyjnego dla programu: ,,Czyste powietrze” i spraw związanych z programem ,,Ciepłe mieszkanie”,
  3. realizacja i koordynacja zadań wynikających z wytycznych ,,Programu ochrony

powietrza dla województwa opolskiego” wraz z wykonywaniem zadań

sprawozdawczych w tym zakresie,

  1. realizacja zadań związanych z prowadzeniem Centralnej Ewidencji Emisyjności

Budynków,

  1. prowadzenie spraw związanych z udzielaniem dotacji celowych na zmianę systemu grzewczego na system proekologiczny prowadzący do poprawy stanu środowiska,
  2. prowadzenie edukacji mieszkańców, organizacja spotkań w zakresie oszczędności

zużycia energii oraz ekologicznych i zdrowotnych korzyści z wymiany źródeł

ciepła,

  1. współpraca i komunikowanie się z innymi podmiotami zajmującymi się ochroną  powietrza (np. z innymi organami administracji publicznej, z powołanymi w WFOŚiGW w Opolu ekspertami ds. energetyki etc.);

      2) realizacja zadań z zakresu klastra energii;

3) realizacja zadań z zakresu spółdzielni energetycznych;

4) prowadzenie spraw z zakresu Prawo Ochrony Środowiska;

5) realizacja spraw z zakresu organizowania zbiórki folii rolniczej;

6) prowadzenie monitoringu byłego wysypiska odpadów komunalnych w miejscowości

    Krasowa i opracowania raportu KOBIZE;

      7) realizacja innych zadań związanych z funkcjonowaniem stanowiska pracy.

 

4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

   1) praca w budynku Urzędu Miejskiego w Leśnicy przy ul. 1 Maja 9, pierwsze piętro (brak

       windy, ciągi komunikacyjne nie dostosowane do poruszania się wózkiem inwalidzkim,

       w pomieszczeniu biurowym dojścia, przejścia oraz przestrzeń dla stanowiska pracy nie są

       dostosowane dla wózków inwalidzkich), w pełnym wymiarze czasu pracy. Stanowisko

       pracy związane z obsługą monitora ekranowego i obsługą klienta.

   2) w miesiącu wrześniu 2024 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych

       w Urzędzie Miejskim w Leśnicy, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji

       zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.

 

5. Wymagane dokumenty:

    a. list motywacyjny i życiorys zawodowy (CV),

    b. kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,

    c. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,

    d. kserokopie dotychczasowych świadectw pracy,

    e. kserokopie potwierdzające odbyte praktyki, staże,

    f. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,

    g. oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada pełną zdolność do czynności

        prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

    h. oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie

       wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które     

       wykonuje w ramach obowiązków służbowych,

    i. oświadczenie o następującej treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”,

 

    j. dokument potwierdzający niepełnosprawność*).

Dokumenty aplikacyjne muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

 

Wymagane dokumenty należy składać w Urzędzie Miejskim w Leśnicy przy ul. 1 Maja 9,
47 – 150 Leśnica, pokój nr 107 z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora w Urzędzie Miejskim w Leśnicy w terminie do dnia 24 października 2024 r. do godz. 15.30. Dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. Nadesłanych ofert nie odsyłamy.

Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim w Leśnicy w dniu 25 października 2024 r. o godz. 900. Osoby zakwalifikowane do następnego etapu zostaną poinformowane telefonicznie o dalszej procedurze postępowania kwalifikacyjnego.

 

Dane osobowe kandydata na stanowisko będą przetwarzane na podstawie obowiązujących aktów prawnych.

Jednocześnie informujemy, iż Administratorem danych osobowych pozyskanych w procesie rekrutacji jest Urząd Miejski w Leśnicy, ul. 1 Maja 9, 47-150 Leśnica.

Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych kandydatów za pomocą poczty elektronicznej:

Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych przez Urząd Miejski w Leśnicy można znaleźć na stronie urzędu: http://bip.lesnica.pl/5326/2337/dane-osobowe.html

*) w przypadku osób niepełnosprawnych

Leśnica, 2024 – 10 – 10

 

 

Burmistrz
(-) Łukasz Jastrzembski 

 

PDFOGŁOSZENIE NR 210.1.2024 Burmistrza Leśnicy z dnia 10 października 2024 r. w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Leśnicy . 1 Maja 9 47 – 150 Leśnica Podinspektor w Referacie Rolnictwa Ekologii i Gospodarki Nierucho.pdf (190,77KB)

PDFOGŁOSZENIE NR 210.1.2024 Burmistrza Leśnicy z dnia 10 października 2024 r. w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Leśnicy . 1 Maja 9 47 – 150 Leśnica Podinspektor w Referacie Rolnictwa Ekologii i Gospodarki Nierucho.pdf (211,66KB)

DOCXKwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie.docx (17,04KB)

PDFKwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie.pdf (259,83KB)